Voor een firma gelegen te Niel zijn wij op zoek naar een technisch aankoper.
Jouw verantwoordelijkheden?
Het aankoopproces van de technische materialen voor onderhoud, reparatie en exploitatie
Opvolging van stockbeheer en artikelbeheer
Ondersteuning van andere afdelingen in de aankoop van marketing materiaal, office materiaal, IT materiaal, …
Onderhandelen en bewaken van prijzen, betalingen en levertermijnen
Stockbeheer opvolgen, rekening houdend met diverse parameters zoals preventief onderhoud, levertijden van leveranciers, toeleveringsrisico’s van leveranciers,…
Administratie van het stockbeheer (o.a. het maken van rotatielijsten, behandelen van bestelvolumes, opmaken van forecasts en contracten naar leveranciers, het maken en doorsturen van bestellingen in overeenstemming met het voorraadproces,…)
Beheer van de artikeldatabase
De logistieke flow overleggen met de afdeling Supply Chain
Jouw profiel
Bacheloropleiding, bij voorkeur in een economische richting,
Je werkt vlot met het MS office-pakket, voornamelijk een grondige kennis van Excel,
Ervaring met een ERP pakket zoals Navision of Business Central is een meerwaarde,
Je communiceert zeer vlot en professioneel in het Nederlands, Frans en Engels zowel mondeling als schriftelijk,
Je bent proactief,
Je beschikt over goede planning skills,
Oplossingsgericht en proactief kunnen handelen met leveranciers,
Goede onderhandelingsvaardigheden,
Analytische en kritische kijk,
Zowel in team als zelfstandig goed functioneren.
Aanbod
Een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een team van leuke collega’s,
Werken binnen een familiale onderneming met een hands-on bedrijfscultuur,
Vast contract na positieve interimperiode,
Een voltijdse functie op basis van 40 uur per week,
Een competitief loon,
Maaltijdcheques,
Ecocheques,
Op de fiets naar het werk? Super! Dit wordt aangemoedigd met de mogelijkheid tot het leasen van een bedrijfsfiets!